Podanie

Ak si želáte zaevidovať podanie, t.j. podnet, reklamáciu, sťažnosť alebo žiadosť týkajúcu sa elektronických diaľničných známok, postupujte nasledujúcim spôsobom:

 

Krok 1 – Vyplňte údaje podania

1

V hlavnej ponuke kliknite na položku Podanie.

2

Z ponuky vyberte typ a predmet podania.

3

Z ponuky krajín alebo kliknutím na príslušnú ikonu štátnej vlajky vyberte krajinu, v ktorej bolo vozidlo zaregistrované.

4

Zvoľte požadovaný spôsob komunikácie. V prípade voľby elektronickej pošty bude ďalšia komunikácia súvisiaca s podaním prebiehať prostredníctvom správ zasielaných na vami zadanú e-mailovú adresu. V prípade voľby pošty bude ďalšia komunikácia prebiehať prostredníctvom písomnej poštovej korešpondencie. V prípade reklamácie je možné komunikovať len prostredníctvom písomnej poštovej korešpondencie.

5

Zvoľte preferovaný jazyk komunikácie, v ktorom bude prebiehať ďalšia komunikácia súvisiaca s podaním.

6

V prípade voľby pošty je potrebné zadať aj korešpondenčnú adresu, na ktorú bude zasielaná ďalšia korešpondencia súvisiaca s podaním. V prípade zvoleného spôsobu komunikácie prostredníctvom elektronickej pošty nie je potrebné zadávať adresu.

7

Zadajte e-mailovú adresu, prostredníctvom ktorej si želáte, aby prebiehala komunikácia súvisiaca s podaním.

8

V prípade potreby zadajte telefónne číslo.

9

Ak sa podanie vzťahuje ku konkrétnemu evidenčnému číslu vozidla, uveďte toto evidenčné číslo. Evidenčné číslo vozidla zadajte bez diakritiky.

10

Ak sa podanie vzťahuje ku konkrétnemu evidenčnému číslu vozidla, vyberte krajinu registrácie vozidla. Krajinu zvoľte kliknutím na príslušnú ikonu štátnej vlajky. Krajiny, ktorých vlajka nie je zobrazená medzi ikonami, zadajte pomocou klávesnice alebo vyberte z ponuky krajín.

11

Zadajte stručný a výstižný text podania.

12

V prípade, ak si želáte k podaniu priložiť prílohu, kliknite na tlačidlo Prehľadávať, vyhľadajte a zvoľte súbor prílohy. Podporovanými formátmi súborov príloh sú: PDF, DOC, DOCX, XLS, XLSX, CSV, XML, HTML, TXT, JPGMSG. Súbor zároveň nemôže presiahnuť povolenú veľkosť.

13

Odpíšte zobrazený overovací kód. Ak kód nie je čitateľný, kliknutím na ikonu  sa vygeneruje nový overovací kód.

14

Potvrďte zadané údaje.

A

Proces zaevidovania podania môžete zrušiť stlačením tlačidla Zrušiť.

 

Krok 2 – Dokončenie podania

1

Po potvrdení podania sa zobrazí informácia o úspešnom zaevidovaní podania so zobrazeným číslom podania.

A

Po úspešnom zaevidovaní podania vám bude doručená na zadanú e-mailovú adresu správa s potvrdením o prijatí podania.

 

Na začiatok strany