Žiadosti, podnety a reklamácie
Ak si želáte podať žiadosť, podnet alebo reklamáciu týkajúcu sa diaľničných známok, postupujte nasledujúcim spôsobom: |
Krok 1 – Vyplňte požadované údaje o zákazníckom podaní
1 |
V hlavnej ponuke kliknite na položku Žiadosti, podnety a reklamácie. |
2 |
Z ponuky vyberte typ a predmet podania. |
3 |
Zadajte údaje o podávajúcom zákazníkovi. |
4 |
Zadajte údaje o kontaktnej osobe podávajúceho. V prípade preferovanej komunikácie e-mailom, zadajte e-mailovú adresu v tvare meno@domena.sk. V prípade preferovanej komunikácie poštou, je potrebné zadať korešpondenčnú adresu, na ktorú bude zasielaná ďalšia korešpondencia súvisiaca s podaním. V prípade potreby zadajte číslo mobilného telefónu v medzinárodnom formáte +421XXXXXXXXX. |
5 |
Zadajte údaje o vozidle, ku ktorému sa vzťahuje podanie. Evidenčné číslo zadajte bez medzier a bez pomlčiek. Krajinu zvoľte kliknutím na príslušnú ikonu štátnej vlajky. Krajiny, ktorých vlajka nie je zobrazená medzi ikonami, zadajte pomocou klávesnice alebo vyberte z ponuky krajín. |
6 |
Zadajte stručný a výstižný text podania. Text podania musí byť vyplnený v slovenskom alebo anglickom jazyku. |
7 |
V prípade, ak si želáte k podaniu priložiť prílohu, kliknite na tlačidlo Pripojiť prílohu, vyhľadajte a zvoľte súbor prílohy. Ak chcete priložiť viacero súborov, použite archív vo formáte ZIP alebo RAR. Podporovanými formátmi súborov príloh sú: PDF, DOC, DOCX, XLS, XLSX, CSV, XML, HTML, TXT, JPG, MSG, ZIP a RAR. Súbor zároveň nemôže presiahnuť povolenú veľkosť 5MB. |
8 |
Zaškrtnite zobrazené overovacie pole. |
9 |
Po oboznámení sa s informáciami o spracúvaní osobných údajov a Všeobecnými obchodnými podmienkami, zaškrtnite príslušné pole. |
10 |
Potvrďte zadané údaje. |
A |
Proces zaevidovania žiadosti, podnetu, reklamácie alebo sťažnosti môžete zrušiť stlačením tlačidla Zrušiť. |
Krok 2 – Dokončenie zákazníckeho podania
1 |
Po potvrdení podania sa zobrazí informácia o úspešnom zaevidovaní podania so zobrazeným číslom podania. Proces zaevidovania podania ukončite stlačením tlačidla Ukončiť. |
Po úspešnom zaevidovaní podania vám bude doručená na zadanú e-mailovú adresu správa s potvrdením o prijatí podania. |