Ak ste nenašli odpoveď na vašu otázku, môžete nám ju poslať prostredníctvom užívateľskeho podania – na úvodnej stránke internetového portálu www.eznamka.sk zvolíte tlačidlo „Žiadosti, podnety a reklamácie“.
Rozsah siete obchodných miest schválený Správcom výberu úhrady diaľničnej známky, ktorým je Národná diaľničná spoločnosť, a. s., na ktorých sa budú predávať elektronické diaľničné známky, je v súčasnosti naplnený. Do budúcnosti ale nevylučujeme rozšírenie a optimalizáciu tejto siete.
Zašlite nám prosím Vašu požiadavku prostredníctvom podania (v časti Diaľničné známky – Podať žiadosť, podnet, reklamáciu) a v prípade budúcej optimalizácie, prípadne rozšírenia siete obchodných miest, zvážime aj Vašu požiadavku a v prípade záujmu Vás oslovíme.
EČV je pri úhrade diaľničnej známky potrebné zadávať bez medzier a pomlčiek. V prípade hromadného nákupu je potrebné jednotlivé EČV oddeliť čiarkou, medzerou alebo novým riadkom, pričom je možné uviesť maximálne 500 EČV.
Mobilná aplikácia s názvom „eznamka“ je dostupná pre mobilné telefóny/zariadenia a tablety s operačnými systémami iOS 6.0 a vyšší (v Apple App Store) a Android 2.3.3 a vyšší (v Google Play Store). Najjednoduchšie ju nájdete priamo na mobilnom zariadení po otvorení príslušného obchodu po zadaní slova „eznamka“ do vyhľadávania.
V prípade potreby nastavenia SPAM filtra odporúčame povoliť celú doménu eznamka.sk, aby ste sa aj v budúcnosti vyhli prípadnému nedoručeniu e-mailu (ak by sa napr. zmenila adresa pred @).
V prípade, že Vaša platobná karta neuvádza meno držiteľa, použite, prosím, na úhradu diaľničnej známky inú kartu, alebo sa obráťte na svoju banku, či je možné pre úhradu diaľničnej známky takúto kartu použiť a aký je správny postup.
Aplikácia „eznamka“ preberá nastavenia komunikačného jazyka z operačného systému mobilného zariadenia. Nastavenie jazyka mobilného zariadenia je vecou osobnej voľby jeho majiteľa. V prípade potreby odporúčame zmenu jazyka v nastaveniach mobilného zariadenia.
Nedoručenie SMS s overovacím kódom je pravdepodobne spôsobené zadaním telefónneho čísla v nesprávnom formáte. Pri registrácii je potrebné zadať telefónne číslo v medzinárodnom formáte, t. j. napr. +421999123456.
Ako mám postupovať v prípade, ak potrebujem zakúpiť elektronickú diaľničnú známku pre 1500 vozidiel?
Aktuálne Vám môžeme odporučiť hromadný nákup a úhradu prostredníctvom internetového portálu www.eznamka.sk s rozdelením vozidiel na 500ks , resp. na dávky podľa limitov platobnej karty alebo prostredníctvom objednávky s posunutou platnosťou diaľničných známok.
Doručenie registračnej SMS s overovacím kódom je bezplatné.
Najčastejšími príčinami na strane užívateľa, prípadne vydavateľa Platobnej karty sú najmä kombinácie nastavení a konfigurácie prehliadača a/alebo nesprávneho overenia platby pri využití platobnej brány.
Od januára 2021 vstúpila do praxe regulácia Európskej únie s názvom PSD2 (Payment Service Directive 2), ktorá priniesla zmeny v oblasti bezpečnosti a zjednotenia platieb v rámci EÚ. Ako súčasť regulácie bola vydaná technická špecifikácia RTS (Regulatory Technical Standards) k posilneniu úrovne bezpečnostnej ochrany a redukcie objemu finančných podvodov. Kľúčovou požiadavkou je tzv. SCA (Strong Consumer Autentification), čo je označenie pre požiadavku na silné overenie užívateľov pri platbách na diaľku, t.z. že v čase transakcie sú vyžadované ďalšie povinné úrovne autentifikácie, overenia užívateľa, pri online platbách.
Pre úspešné vykonanie platby prostredníctvom platobnej brány a platobnej karty sa prosím ubezpečte, že:
- máte pre platobnú kartu povolené platby na internete,
- máte dostatok prostriedkov na účte/karte a neprekročili ste nastavené limity pre danú platobnú kartu,
- Vaša karta neexspirovala (dátum exspirácie nájdete na platobnej karte),
- typ Vašej platobnej karty je podporovaný,
- postupujete v zmysle odporúčaní Vašej domovskej banky.
Ak vaša banka vyžaduje a používa dodatočné zabezpečenie overenia platby, skontrolujte si prosím správne zadanie kódu (napr. 3D secure), alebo potvrdenie platby v aplikácii banky.
Čo sa týka konfigurácie internetového prehliadača a jeho prídavných modulov, odporúčame v čase vykonania úhrady Diaľničnej známky:
- nepoužívať internetový prehliadač Internet Explorer,
- nepoužívať rozšírenia (prídavné moduly / addons) typu blokátory reklám (AdBlock, a pod.),
- nepoužívať rozšírenia (prídavné moduly / addons), ktoré manipulujú s cookies a dočasnými súbormi v prehliadači,
- nepoužívať tlačítko “Späť” v internetovom prehliadači, ale namiesto neho používať ovládacie prvky zobrazené na stránke,
- nepoužívať internetový prehliadač v režime prísnej ochrany,
- po zrealizovaní platby v procese úhrady nezatvoriť záložku prehliadača na stránke platobnej brány a počkať na presmerovanie späť na stránku eznamka, na ktorej sa dokončí proces úhrady a zobrazí sa Potvrdenie o úhrade diaľničnej známky,
- dokončiť platbu čo najskôr, vzhľadom k limitom bankových rozhraní a aplikácií ideálne do 3 minút.
S požiadavkou na zaslanie kópie účtovného dokladu o úhrade diaľničnej známky prosím kontaktujte telefonicky Call Centrum na čísle 02/32 777 777.
Užívateľ je informovaný o blížiacom sa konci platnosti úhrady diaľničnej známky 3 dni pred ukončením jej platnosti, pokiaľ pri úhrade zadal aspoň jeden z kontaktných údajov (e-mail, telefónne číslo). Na kontaktné údaje, zadané pri úhrade diaľničnej známky (e-mail, telefónne číslo), bude odoslaná/ý sms/email s informáciou o blížiacom sa konci platnosti úhrady diaľničnej známky.