Počet predaných kusov desaťdňových známok vo frekventovaných mesiacoch prekonal aj štvrť milióna. Celkovo od januára až doteraz sa predalo z tohto typu známky 2,4 milióna kusov. Druhou najpredávanejšou známkou bola 365-dňová, tento rok sa jej predalo vyše milióna kusov. Tretia priečka patrí novozavedenej 1-dňovej diaľničnej známke s takmer 740-tisícmi kusov. Z 30-dňovej sa doposiaľ predalo takmer 510-tisíc kusov.
Motoristi si už môžu zakúpiť diaľničnú známku aj z edície 2025. V úvode decembra bol spustený predpredaj aj viacero zmien pri nákupe elektronickej diaľničnej známky. Týkajú sa najmä duplicitných nákupov. V praxi to znamená, že pokiaľ na vozidle figuruje platná 365-dňová známka, nedá sa naň zakúpiť ďalšia známka rovnakého typu na to isté alebo prekrývajúce sa obdobie. Národná diaľničná spoločnosť dostávala stovky reklamácií pre duplicitné zakúpenie známok. Predpredaj budúcoročnej edície sa v súčasnosti pohybuje v stovkách kusov. V novej edícii elektronických diaľničných známok na rok 2025 zároveň môžu motoristi využiť predĺžené nastavenie začiatku platnosti. Od nového roka si môžu motoristi posunúť úvod platnosti až o 60 dní namiesto pôvodných 13.
Národná diaľničná spoločnosť odporúča motoristom, aby na nákup diaľničnej známky využili výlučne oficiálne predajné kanály. Či už je to web www.eznamka.sk, mobilná aplikácia eZnamka, či informačno-predajné miesta na diaľničných hraničných priechodoch (Brodské, Čunovo, Jarovce, Skalité, Milhosť) alebo ďalších asi 400 kamenných obchodných miest. Sprostredkovateľské e-shopy totiž nemusia včas reflektovať na aktuálne zmeny. To môže viesť aj k tomu, že motoristi zaplatia neraz aj vyššiu cenu než cez oficiálne predajné kanály.