Súčasťou užívateľských služieb v rámci elektronického systému výberu a evidencie úhrady diaľničných známok v Slovenskej republike je aj príjem a vybavovanie rôznych typov užívateľských podaní – žiadostí, reklamácií, podnetov alebo sťažností. Užívateľ (definíciu pojmu „užívateľ“ podrobne viď. v sekcii Diaľničné známky, časť Slovník pojmov) môže začať reklamačné konanie nasledujúcim spôsobom:

  • vyplnením a odoslaním elektronického formulára na internetovom portáli www.eznamka.sk alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie „eznamka“,
  • telefonicky prostredníctvom Call-centra.

Akékoľvek užívateľské podanie (žiadosť, reklamáciu, podnet alebo sťažnosť) môže užívateľ podať výlučne v slovenskom alebo v anglickom jazyku.

 

Všetky ďalšie podrobnosti týkajúce sa užívateľských podaní a ich spracovania a vybavenia zo strany Správcu výberu úhrady diaľničnej známky sa riadia príslušnými ustanoveniami Všeobecných podmienok úhrady diaľničnej známky Správcu výberu úhrady diaľničnej známky (definície pojmov „Správca výberu úhrady diaľničnej známky“ a „Správca výberu úhrady diaľničnej známky“ podrobne viď. v sekcii Diaľničné známky, časť Slovník pojmov), ktoré sú k dispozícii v tejto sekcii, časť Dokumenty na stiahnutie.